Κυριακή 10 Ιουλίου 2016

Aντιφεμινίστριες

Ακούω συχνά γυναίκες να λένε ότι δεν είναι φεμινίστριες γιατί το θεωρούν ξεπερασμένο θεσμό, ότι ο φεμινισμός είναι κάτι άσχημες λεσβίες που μισούν τους άνδρες, ότι η πολλή ισότητα έχει φέρει ισοπέδωση στα δύο φύλα, ότι κάθε φύλο έχει τη θέση του στην κοινωνία και δεν μπορούν να εξισωθούν εντελώς, ότι ο άνδρας αν δει δυναμική γυναίκα θα ξενερώσει και άλλα τέτοια σαχλά και μου γυρίζουν τα άντερα.
Φυσικά πάντα απαντώ σε αυτές. Πάντα.
Τι συμβαίνει;
Πολλές γυναίκες έχουν εσωτερικεύσει το σεξισμό που βιώνουν. Το θεωρούν απόλυτα φυσιολογικό να είναι ένα ή ίσως και περισσότερα σκαλοπάτια πιο χαμηλά από τους άνδρες.
Θεωρούν ότι αξίζουν την κακοποίηση γιατί οι ενοχές πλέον είναι βίωμα το οποίο και αγαπούν. ΄Ετσι έχουν πειστεί.
Το χειρότερο είναι πως προσπαθούν να προσελκύσουν τους σεξιστές άνδρες λέγοντάς τους πώς έχουν δίκιο που είναι σεξιστές, γιατί έχουν σηκώσει πολύ το κεφάλι κάποιες γυναίκες και οι ίδιες το καταδικάζουν.
Αυτές είναι οι πιο μοχθηρές αντιφεμινίστριες. Κάθε φορά που έχω αντιπαράθεση με έναν άνδρα σεξιστή, θα εμφανιστούν αυτές να πουν ότι έχω άδικο και ότι ως άνδρας δεν έχω δικαίωμα να μιλάω για τα δικαιώματα τους. Αν μάθουν δε ότι είμαι και πούστης εκεί γίνεται ο κακός χαμός. Εκεί βρίσκουν ακόμη έναν λόγο να μου προσάψουν ότι δεν μπορώ να μιλάω γι' αυτές γιατί δεν τις γουστάρω ως θηλυκά. Κι έτσι κοιμούνται ήσυχες ότι έκαναν το καθήκον τους. Ότι δε θα παρεξηγηθούν οι άνδρες από τις κακές φεμινίστριες που τους χαλούν την εικόνα.
Μη γίνεστε σαν αυτές! Αντισταθείτε στην εσωτερικευμένη καταπίεση!
Και, άνδρες, αν αγαπάτε πραγματικά τις γυναίκες πρέπει να γίνετε ήδη από ΧΘΕΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου